8 december 2011

Inför sista handledningen i projektet



Jag satt här i godan ro denna torsdagskväll och skulle skriva ut småbilder av de foton som jag ska ha  med mig till projektets sista handledningstillfället imorgon. Typiskt nog tog färgen slut i skrivaren så bilderna blev helt röda... Ute är det mörkt och klockan är efter stängningsdags så det går inte att lösa ikväll. Suck! Jag får väl försöka hinna skriva ut bilderna på skolan imorgon innan vi börjar.

I övrigt känns det riktigt bra tycker jag. I samlingen av tilltänkta bilder så har jag nu 28 stycken och på handledningen hoppas jag på hjälp att resonera vidare vilka som ska få vara med i projektet, storlek, ordning osv... På måndag planerar jag att skicka iväg bilder för framkallning och sen blir det pysslande med att få in bilderna i albumet. Superspännande!

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)