2 november 2011

Julklappstips

 

Jag har tidigare avslöjat att mitt fotoprojekt handlar om vad som pågår i bokskogen på Österlen. Min tanke är att skapa en fotobok av bilder därifrån. Av en kurskamrat fick jag tipset om att skapa min bok på fotoklok.se. Enligt tidningen Kamera & Bilds fotobokstest för 2011 så ligger fotoklok.se på första plats vilket bådar gott för resultatet. På deras sida kan man skapa fotoböcker i olika format men även kalendrar och kort. Leveransen skickas redan inom 4 dagar vilket är toppen om man har snålt med tid. Har du tänkt skapa egna personliga julkort med ett foto eller kanske samla årets bilder i en fotobok som du kan ge bort i julklapp? Då kanske detta är en sida för dig. Antingen laddar du ner deras program eller så skapar du dina fotoböcker, kalendrar och kort online. Böckerna går att få med antingen hård eller mjuk pärm, inbunden eller spiralbunden. Titta in och bli inspirerad.
Tjingeling!

1 kommentar:

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)