27 maj 2010

Några Hipstamatic-bilder från min iPhone














Jag har varit dålig på att dela med mig av mina spännande Hipstamatic-bilder från min iPhone, men nu kommer det ett gäng. Det är så kul att se hur bilderna blir efteråt. Just när man tar bilden har man ingen som helst aning vet man inte hur de kommer att se ut. Man ser inte ens om man får med hela motivet. Och alltid blir bilderna spännande och olika. Ett inspirerande och intressant sätt att fotografera som omväxling till det vanliga knäppandet.

Ha en underbar fredag!

2 kommentarer:

  1. Riktigt coola bilder måste jag säga:)

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset om den här roliga lilla appen till Iphonen.
    Provade genast och la ut på min blogg :-)
    Blir verkligen spännande och annorlunda bilder.

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)