6 december 2009

Veckans Fototriss: triss

Hihi! När jag fick veta temat för veckans Fototriss visste jag direkt vad jag skulle göra. Jag traskade helt enkelt iväg och köpte mig en Trisslott och sen började fotograferandet och skrapandet. Lotten saknade vinst, så som den ofta gör, men med Photoshop kan man ordna det mesta och då fixade jag till en vinst på 1000:-. Synd att det inte var på riktigt... :( Nåja, bättre lycka en annan gång.
Här är alltså mitt bidrag till Fototrissen denna veckan som denna gång även innebär en tävling. Man får väl hålla tummarna och hoppas att man har bättre lycka där än när det gäller Trisslotter. Fler Triss-trisser hittar ni här.
Kram på er alla!
Bookmark and Share

5 kommentarer:

  1. Ja, det hade väl annars suttit fint med lite extra i kassan. :-)

    SvaraRadera
  2. Jag trodde först att du vunnit! En högvinst drömmer nog alla om, det finns ju så många fotoprylar man vill ha...

    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja, den var kul och fyndig :))Bättre tur nästa gång!

    SvaraRadera
  4. Jag trodde att du vunnit och inte sett det! Man får minsann läsa klart innan man jublar...

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)