20 januari 2012

En blog award, minsann!


Min kusin  bloggar bl.a. om glutenfria godsaker under namnet Gottegrisen. För några dagar sen fick jag veta att hon gett mig en blog award. Jättekul, tycker jag, att jag fått en award trots att mitt bloggande gått på sparlåga på sista tiden. Men jag tackar så hjärtligt och lovar att jag ska komma igång igen nu. Inspirationen är på gång och tiden finns där så det finns inga undanflykter längre.

Utmärkelsen är en Liebster Blog Award. När man får denna ska man i sin tur dela ut den vidare till fem andra bloggare som har färre än 200 följare. Jag har fyra som jag vill ge en utmärkelse till och de är:

Ni får gärna dela ut awarden till fem bloggar som ni tycker extra mycket om. Meddela dem genom att lägga en kommentar till dem. Ni får gärna länka till mig i inlägget.

Ha en underbar helg!

2 kommentarer:

  1. Tack så jättemycket! Vad roligt att du kikar in hos mig ibland. Jag gillar din blogg med :-) / Kram

    SvaraRadera
  2. Tusen tack. En ära att få den från en sån duktig fotograf som du.
    Ska lägga upp den på min blogg när jag funderat lite på vilka jag ska ge den vidare till

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)