29 april 2012

En sjukskrivens kamp tillbaka till fotograferandet

En fördel med att vara sjukskriven är att man har gott om tid att läsa Foto-tidningen som kom med posten häromdagen. Tänk att utan skuldkänslor kunna gå och lägga sig efter frukosten och fördjupa sig i diverse reportage :)

Annars har det inte blivit så mycket fotograferande efter utställningen tyvärr. Men eftersom jag blivit liten aning mer rörlig nu så tänkte jag ta med kameran på valborgsfirandet imorgon. Dessutom ska vi troligen på kosläpp på tisdag så då finns det ingen som helst anledning till att inte ta med kameran. Sen tänkte jag lägga upp en strategi för ett nytt projekt. Jag ska helt enkelt kolla igenom mina anteckningar från i höstas för att se vad jag nappar på och sen är det bara att köra.

Jag och ett par tjejer har ju en fotogrupp och vi har som ambition att ha en samlingsutställning till hösten. Så jag mååååste komma igång med kreativiteten igen. Viljan finns, nu ska jag bara hitta känslan igen...

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)