15 juli 2010

Positivt besked om fotokursen - ja eller nej?

Tidigare i veckan fick jag besked om att jag kommit in på en fotokurs på Malmö Högskola som jag sökt. Jag har sett fram emot detta ända sen jag sökte i våras. Nu har det dykt upp andra funderingar inför hösten så kanske kommer min utmaning bli av ett helt annat slag. Kursen kan jag kanske läsa vid annat tillfälle... Det som talar för kursen är att jag är så himla sugen på att verkligen ha tid och ta mig tid att ägna mig åt och utvecklas inom mitt fotointresse som jag känner bara hamnat i skymundan sista tiden... Men å andra sidan så känns det andra alternativet som en riktig möjlighet till utmaning och stimulans på ett helt annat område... Men ännu vet jag inte vilka dörrar som öppnas så inga beslut behöver tas. Hur det än blir i höst så känns båda alternativen enormt inspirerande och stimulerande även om utmaningarna är helt skilda.

Men som sagt - vi får väl se vad som händer.

Puss o kram

1 kommentar:

  1. Det låter jättekul med en fotokurs. Det skulle jag verkligen behöva...känner mig som en novis på alla områden och känner att jag skulle vilja utvecklas.
    Hoppas du kommer fram till ett bra beslut om kurserna :-)

    Hipstamatic är det bästa som hänt på länge. Jag tycker det är jättekul :-)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)