12 april 2010

Lovmys på Österlen


Nu är påsklovet ett minne blott men det gav faktiskt lite bilder. En bild delar jag med mig av här idag. Stora delar av min lovvecka tillbringade jag med min syster och hennes familj därför riktades kameran oftast mot finaste Myra som nu är snart 7 månader gammal.

Dessutom kan jag meddela att jag igår utförde ett fotouppdrag för min granne som ville ha lite bilder till sin hemsida. Det hela utmynnade i trevlig fika och mycket intressant samtal kring hennes verksamhet kring hypnoterapi.

Idag fick jag efter 5 veckors väntan ängligen min iPhone! Efter att ha suttit och trixat med den hela kvällen kan jag meddela att jag fortfarande har massor att utforska i denna nya värld. Har på känn att några spännande bilder kommer hamna här... :P

Ha det underbart i vårsolen - här har t.o.m. värmen kommit nu. Lovely!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)