11 september 2012

Dags för vernissage

Den 29 september mellan klockan 14 och 17 är det dags för vårt vernissage. Jag och mina fotokompisar, som tillsammans utgör fotogruppen Sententia, kommer att ställa ut ett antal bilder på Fredholms Krog på Björkhem i Kristianstad.
Fram till dess är det full fart som gäller för förberedelserna. Imorgon ska vi träffas för att gå igenom vårt material och se hur det funkar ihop. Sen blir det bildbeställning, montering och hängning. Spännande, även om det ger mig en hel del ångest för tillfället eftersom jag känner att det kom så plötsligt. Jag har ju inte varit så aktiv med kameran det senaste halvåret så det har varit extremt svårt att hitta bilder som jag vill visa upp för allmänheten. Nåja, de som kommer får se vad som visas. Vi bjuder på bubbel och tilltugg på vernissaget och hoppas att många kommer för att låta sig inspireras av våra bilder.

Hjärtligt välkomna!
:)

Ps. Vi har en flyer men tyvärr tar inte bloggen emot pdf-format så jag får fotografera affischen så att ni kan ta del av den.

1 kommentar:

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)