20 augusti 2012

Vårens utställning finns nu äntligen digitalt



Vårens affisch

I våras hade jag en utställning på Österlen under konstrundan. Utställningen bestod av delar av mitt fotoprojekt som jag gjorde under fotokursen i höstas. Nu har äntligen mina bilder från vårens utställning kommit upp på bloggen. Om ni tillhör skaran som missade hela eventet så kan ni nu kika in under fliken Evighetens Eko.

Ambitionen fanns att ha en repris av utställningen nu i somras men tiden räckte liksom inte till. Kanske blir det en repris nästa vår tillsammans med nytt material...

Naturligtvis hoppas jag också att någon vill se mitt fotografiska projekt i sin helhet och då finns möjligheten att beställa den fotobok som jag lät trycka. Den finns att beställa för 300:- frakt. Tag kontakt med mig på min mejladress qatesha (at) hotmail.com






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna en rad!
:)